Honlapunk azért használ cookie-kat, hogy fokozza a Te számodra nyújtott élményt. Honlapunk használatának,folytatásával hozzájárulsz a cookie-k használatához. Bővebb információ: https://jomunkascipo.myshoprenter.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44

Gyakran ismételt kérdések

SZÜKSÉGES REGISZTRÁLNI A VÁSÁRLÁSHOZ?

 

A rendelés leadáshoz nem szükséges regisztrálnia a honlapon.

 

MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?

 

Az Adix-Trade Kft. webáruházában megrendelt termékeket és ezek szállítási költségét többféle képen egyenlítheted ki:

  • előreutalással, a következő OTP bankszámlára: Adix-Trade Kft. 11738008-20210586-00000000
  • utánvéttel, a futárnak vagy csomag ponton

 

MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

 

Rendelés bruttó összértéke

Házhoz szállítás GLS Futárszolgálatt 

GLS CsomagPonton történő átvétel

 0 Ft-tól 40.000 Ft

1890 Ft

1890 Ft

 40.001 Ft felett 

ingyenes

ingyenes

 Utánvét díja

495 Ft

495 Ft

 

MILYEN KISZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉRHETŐK EL?

 

Szemelőt tartva, hogy csomagod időben, biztonságban és megbízhatóan célba érjen  választásunk a GLS Hungary Kft. fuvarozó társaságra esett, amely a vásárlói visszajelzések alapján az egyik legmegbízhatóbb, leggyorsabb és legrugalmasabb futárcég az országban!

 

Elérhető szállítási módok:

  • GLS futárszolgálat - csomagod a GLS futárai fogják egészen az ajtódig szállítani
  • GLS CsomagPont - lehetőséged van GLS CsomagPont átvételi pont kiválasztására is, így csomagodat, akkor veheted át amikor számodra a legideálisabb
  • Személyes átvétel - szállítási költség nélkül veheted át a  megrendelt termékeidet.

 

MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOT?

 

Megrendelt termékedet igyekszünk a lehető leggyorsabb módon teljesíteni. A termékek kiszállítását logisztikai partnerünk hétfőtől-péntekig, munkanapokon végzi. Amennyiben a megrendelt termék készleten van, szállító partnerünk a rendelést követő  1-2 munkanapon belül kézbesíti azt, a pontos szállítási határidőt a megrendelés visszaigazolása tartalmazza.

Azonban nagyobb kampányok és ünnepek idején a rendelések feldolgozása több időt is igénybe vehet.

 

MI A TEENDŐ HA NEM KAPTAM MEG A CSOMAGOT?

 

Semmi gond, amennyiben nem tudtad átvenni a csomagodat. A Gls a sikertelen kézbesítést követően még kétszer megkísérlik kiszállítani.  A kézbesítés időpontjáról sms-ben és e-mailben is értesíteni fog a GLS továbbá a futár telefonszámát is elküldik, hogy tudj időpontot egyeztetni vele.

 

HOGYAN TUDOM MEG, HOGY JÓ E RÁM A MÉRET?

 

Amennyiben nem vagy biztos, hogy melyik mérte a megfelelő, nézd meg a feltöltött mérettáblázatunkat.

Esetleg továbbra is bizonytalan vagy? Látogass el debreceni áruházunkba, ahol termékeinket felpróbálhatod és megvásárolhatod.

 

MI TÖRTÉNIK, HA MÉGSEM JÓ A MÉRET?

A lábbelik típusonként is igen eltérő méretűek lehetnek, így elő szokott fordulni, hogy a megrendelt méret nem lesz megfelelő. Ilyen esetekben két lehetőséged van, elállsz a vásárlástól vagy a terméked cseréjét kéred.

Azonban vásárlás előtt érdemes figyelemben venni, hogy termékeink kifutó modellek, raktáron lévő méretekben érhető el csak, nincs utánpótlás belőlük. 

Amennyiben bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bátran!

 

HOGY KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKET? ELÁLLHATOK A VÁSÁRLÁSTÓL?

 

A megvásárolt termék nem felel meg az elvárásaidnak? Nincs semmi gond, hiszen indoklás nélkül 14 napod van elállni a vásárlástól.

Amennyiben elállsz a vásárlástól köteles vagy a terméket számlával együtt haladéktalanul, de legkésőbb a megrendeléstől (annak beérkezésének igazolásától) számított 14 naptári napon belül személyesen visszavinni az egyik Adix-Trade Kft. üzletbe, vagy a saját költségeden visszaküldeni címünkre. 

 

HOVÁ KÜLDJEM VISSZA A TERMÉKET?

 

A terméket ide küld vissza:

  • Adix-Trade Kft.
  • 4031 Debrecen, Házgyár utca 13.

Kérlek, vedd figyelembe, hogy akkor add fel postára a visszaküldeni kívánt terméket, ha megkaptad a visszaigazoló e-mailt az elállási igényeddel kapcsolatban.

 

 

 

Az oldal tetejére