Garancia / Jótállás
Amennyiben bármilyen garanciális és jótállással kapcsolatos igényedet merült fel a vásárolt termékkel kapcsolatban kérjük jelezd felénk e-mailben. Ezzel foglalkozó munkatársunk a kapott adatok alapján felkeres majd a további lépésekkel kapcsolatban.
Garanciális igényedet kérjük az debrecen@adix.hu e-mail címre küldd.
Minél gyorsabb és gördülékenyebb ügyintézéshez kérjük a következő információkat írd meg nekünk E-mailben:
- Rendelési azonosítód
- Megrendeléskor megadott név
- A termékkel kapcsolatos reklamáció, hiba, probléma részletes leírása
- Kérjük csatolj 3 darab képet a hibás termékről:*
- Egy kép a hibás részről
- Egy kép a termékben található eredeti címkéről vagy feliratról
- Egy olyan kép, amin az egész termék látszik
* Kérjük, hogy a képek készítése előtt minden esetben tisztítsd meg a terméket, hogy a hiba egyértelműen beazonosítható legyen.
Mindenképp tartsd szem előtt, hogy a fenti információk hiányában a jótállási ügyintézést kollégánk nem tudja megkezdeni, hiányosan leadott jótállási/garanciális reklamáció esetén munkatársunk hiánypótlásra fog felszólítani.
Mennyi garancia van a termékre?
Fontos, hogy garancia csak a rendeltetésszerű használat során, a gyártásból vagy anyag hibából adódó meghibásodásokra vonatkozik, az esetek többségében mikor külső behatás (szerszám, munkaanyag, tárgy) miatt alakul ki kár, nem tudjuk garanciális ügyintézés keretein belül megtéríteni!
A webáruházzal szemben kellékszavatossági igényt a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) részletezi. Ennek értelmében a kellékszavatossági igényeid benyújtására 2 év áll rendelkezésedre, de fontos tudni az alábbiakat:
A vásárlás napjától számított 12 hónapon belül hibát vagy rendellenességet észlelsz, nyugodtan keresd fel ügyfélszolgálatunkat. Kellékszavatossági igényed érvényesítésekkor nincs más dolgod csak jelezni felénk a hibát, illetve igazolnod kell, hogy a terméket az Adix-Trade Kft. vállalkozás nyújtotta. Kérjük a hibás/kifogásolt terméket kérjük ne használd tovább. Ugyanakkor felhívom a figyelmed, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogot már nem érvényesítheted.
Azonban a teljesítés napjától számított 12 hónap eltelte a után azonban már neked kell bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Nem fogyasztóval (azaz vállalkozással) kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időponttól számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheted a szavatossági igényedet.
Cégünk minden esetben igyekszik a lehető legrugalmasabban kezelni a garanciális reklamációkat, ezért érdemes jelezni a felmerülő problémákat.